ویدیو | ترافیک شدید در تهران در پی بارش برف

رییس پلیس راهور تهران از لغزندگی معابر در مناطق شمالی شهر به ویژه خیابان‌های باهنر، پاسداران و. به دلیل ریزش نزولات آسمانی خبر داد و توصیه کرد: با توجه به ریزش نزولات آسمانی و لغزندگی معابر در صورت امکان از منزل خارج نشوید و ضمن رعایت سرعت مطمئنه با تجهیزات کامل در شهر تردد نمایید.
ویدیو | ترافیک شدید در تهران در پی بارش برف
کد خبر : ۵۸۵۷۵

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه در حال حاضر به سبب بارش برف شاهد ترافیک سنگین و نیمه سنگین در برخی از معابر و به خصوص معابر شمالی تهران هستیم، گفت: در خیابان‌های پاسداران، شهید لواسانی، سعاد آباد، ولیعصر حدفاصل پارک وی تا تجریش، خیابان دکتر شریعتی و ... و همچنین اکثر بزرگراه‌ها به خصوص بزرگراه‌های مناطق شمالی نظیر آیت الله هاشمی رفسنجانی، قسمت شمالی بزرگراه یادگار امام، بزرگراه شهید بابایی، بزرگراه شهید همت، بزرگراه شهید سلیمانی، بزرگراه شهید حکیم، بزرگراه شهید چمران، بزرگراه کردستان و ... ترافیک پرحجم و در مقاطعی سنگین است.


موسوی پور گفت: در همین راستا به مردم و به خصوص ساکنان معابر شمالی تهران توصیه می‌شود که از تردد غیرضروری پرهیز کنند. در صورت الزام برای تردد و سفر درون شهری نیز لازم است که رانندگان حتما با سرعت مطمئنه رانندگی کرده و برای تردد از محور‌های شیب‌دار شمال تهران زنجیرچرخ به همراه داشته باشند. در ساعات پایانی شب نیز با توجه به احتمال یخ‌زدگی معابر و کاهش سطح اصطکاک باید بیشتر احتیاط شود.

ویدیو | ترافیک شدید در تهران در پی بارش برف

 

....

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر